DO NOT MISS OUT! AMAZING THINGS ARE COMING!
Hej, hvala za tvoj čas in interes za udeležbo na novem jesenko-zimskem izzivu v FB skupini Telesna drža in pot iz bolečin. Cenim tvojo raziskovalno žilico, ki aktivno išče pot iz bolečin. FB izziv se bo izpeljal na podlagi tega mini tečaja. 

MINUTKA ZA SPROSTITEV HRBTENICE

Kako pravilno poravnati telesno držo, sede in stoje, da hrbtenica zadiha. 

CENA: 37€  (-10 €)   27€

Popust velja do 11.11.2022

MIN TEČAJ OBSEGA NASLEDNJO VIDEO VSEBINO:

  • tipične značilnosti telesne drže sodobnega človeka, ki so vzrok za porast obrabe hrbtenice in sklepov
  • zakaj optimalna telesna drža zmanjšuje vnetja v telesu in omogoča -samo-zdravljenje hrbtenice
  • natančno in jasno te vodim do pravilne poravnave telesne drže stoje
  • natančno in jasno te vodim do pravilne poravnave telesne drže sede
DA, NAUČI ME!

Poravnaj se!

Je napotek, ki si ga zelo verjetno že slišal-a od domačih ali pa kar sam-a od sebe. Moje izkušnje kažejo, da smo ljudje popolnoma izgubili občutek za pravilno telesno držo, ki je temelj vsakršnega zdravega in varnega gibanja in konec koncev tudi estetike telesa. 

Prva "vaja", ki jo učim na individualnih srečanjih je prav postavitev v aktivno in vzravnano telesno držo. Izkaže se, da je pri večini v popolnem nasprotju z njihovim notranjem dojamanjem poravnane telesne drže.

Počutijo se:

  • nelagodno
  • togo
  • prisiljeno
  • ukrivljeno.

....dokler jim ne pokažem slike ali pa se pogledajo v ogledalo. 

Po drugi strani opazijo: 

  • da se je ledveni del razbremenil,
  • da jih kolena v tem položaju ne bolijo,
  • da čutijo sprostitev v vratu ali pa razteg
  • da brez trebušnih mišic tak položaj ni mogoč.  
DA, ŽELIM TA SPLETNI TEČAJ!

Morda se sprašuješ kako mi lahk o aktivna telesna drža pomaga?

ozek pas, zmanjšanje trebuha

KREPITEV TREBUŠNIH MIŠIC IN OŽJI PAS

Pravilna telesna drža je sama po sebi vaja za krepitev trebušnih mišic. Nič več vlečenja popka navznoter!  S postavitvijo v pravilno telesno držo se v trenutku vidno zmanjša obseg pasu. 

bolečina v križu

RAZBREMENITEV LEDVENE HRBTENICE 

S pravilno telesno držo se odpre predel ledvene hrbtenice in jo razbremeni. Razbremenitev omogoča medvretenčnim diskom regeneracijo, zdravljenje in seveda manj bolečin. 

bolečina v kolenu

ZAŠČITA PRED OBRABO KOLEN

S pravilno telesno držo se aktivirajo mišice, ki zaščitijo sklepne površine kolena pred obrabo in bolečino.

bolečina v vratu, v rami

SPROSTITEV RAMEN IN VRATU

S postavitvijo v aktivno telesno držo aktiviramo mišice, ki jih le malokdo zares uporablja in edine omogočajo, da se mišice vratu in ramen sprostijo ali nežno raztegnejo.

Kako naj to uporabim?

V redu, naučil-a se bom poravnati v pravilno telesno držo. Kaj pa potem? Kako si s tem pomagam?

Seveda ti sama poravnava ne bo čudežno rešila vseh težav s hrbtenico in sklepi, je pa temelj za njihovo nadaljnje reševanje.

Sprva seveda vadiš, ko imaš čas in mir. Si nekajkrat pogledaš posnetke, počasi dodajaš in ozaveščaš podrobnosti in se spoznaš s svojim telesom. Takšna postavitev ti postaja vedno bolj domača in uporabiš jo tekom dneva, kjerkoli ali kadarkoli potrebuješ razbremenitev ali ko si v situaciji, ko stojiš nekje na mestu.

Samo postavitev imenujem tudi “minutka za vadbo”, saj z njo spontano krepiš oslabljene mišice in sproščaš /raztezaš /odpiraš zakrčene predele. Pogosteje ko to vnašaš v svoj vsakdan, hitreje se telo prilagaja novemu položaju, ki postaja lažji, bolj naraven, učinki pa večji.

Ko se postaviš v razbremenilno telesno držo pomeni, da istočasno umakneš obremenitve, pritiske na sklepe. S tem postopno umikaš držo, ki ti škodi in jo nadomeščaš z držo, ki ti koristi.

In še to, ne potrebuješ blazine, ne potrebuješ dodatnega časa za vadbo, ogrevanja in drugih priprav.

DA, ŽELIM TA SPLETNI TEČAJ!

Tečaj Minutka za sprostitev hrbtenice ima tri module: 

Modul 1: Medenica - zdrava hrbtenica in aktivno medenično dno 

TA MODUL BO NA VOLJO 3.11.2022

  • Razložim ti zakaj potrebuješ poravnano medenico in kaj so razlogi, da je nimaš
  • Na kratko opišem svojo zgodbo z bolečino v hrbtu, ki se mi je pojavila v najstništvu
  • Naučim te kako poravnati medenico v stoječem položaju
  • Naučim te kako poravnati medenico v sedečem položaju
  • In zakaj je poravnana medenica bolj pomembna in učinkovita od "Keglovih vaj", ločenih vaj za trebušne mišice ali mišic zadnjice. 

ZA IZVEDBO TEGA KORAKA POTREBUJEŠ ZGOLJ MINUTKO ZAVEDANJA VEČKRAT NA DAN, KJERKOLI SI.

Modul 2: Lep hrbet, ozek pas in sproščena ramena 

TA MODUL PREJMEŠ V PRVEM TEDNU FB IZZIVA

  • Tu razložim kako položaj prsnega koša, glave in lopatic vpliva na tvojo napetost v ramah in vratu. 
  • Razložim ti kaj imajo lopatice skupnega s trebušnimi mišicami in tvojo bolečino v hrbtenici. 
  • Jasno in po korakih te vodim v poravnavo telesne drže stoje
  • Jasno in po korakih te vodim v poravnavo telesne drže sede

Tvoje telo ni narejeno da bi ves čas nosilo obremenitve na istem delu telesa. 

Če se želilš naučiti kako prerazporediti obremenitve na celo telo te vabim, da preizkusiš Minutka za sproščeno hrbtenico

Zakaj pa kar zdaj ne povem in pokažem kako se poravnati?

Vsak mora sam odkriti pravo kombinacijo postavitve zase in razumeti vlogo posameznih delov telesa. Zato pa je potrebno vložiti vsaj nekaj časa in preizkušanja.  

Ko sem se prvič vpisala na skupinsko vadbo sem zgolj ponavljala za vaditeljico in nisem razumela kaj  počnem in zakaj. Vadba me ni motivirala in prinesla rezultatov. Nekaj let nazaj sem si zakupila spletni program in vaje prilagodila sebi, nekatere pa celo izločila.  

RAZUMELA SEM KAKO DELUJE MOJE TELO, KJE IMAM OMEJITVE IN KAJ POTREBUJE.

Modul 3:  Prepoznaj pasti in ne hrani svoje bolečine

TA MODUL PREJMEŠ V DRUGEM TEDNU FB IZZIVA

Ljudje mi pravijo: "Joj, okrepiti moram trebušne mišice" ali "okrepiti moram hrbtne mišice" ali "nimam moči v rokah, v zapestju".... Ampak ne gre za to, da izvajamo  vaje za te in one mišice, temveč, da vse mišice v našem telesu delujejo kot uigran orkester in telo kot celota. To pa ni vedno preprosto. Telo, ki ima omejitve poišče bližnjice, točke najmanjšega upora, tam se sčasoma pojavi bolečina. Da jih prepoznaš in počasi odpravljaš ti jih v tem modulu jasno predstavim. 

  • Enostavni napotki s katerimi prepoznaš bližnjice, ki jih tvoje telo ubere, ko se sreča z omejitvijo
  • Pojasnim zakaj pri nobenih vajah ne grem preko bolečine
  • Pojasnim zakaj skoraj zagotovo ne potrebuješ krepiti roke ali stiskati popek notri. 

Vzemi si minutko za sproščeno hrbtenico  KJERKOLI in KADARKOLI, SEDE ali STOJE

Mnoge stranke so mi povedale, da jih nihče nikoli ni naučil kako se pravilno poravnati in kakšen vpliv ima to na celo telo. Mnoge stranke so začutile takojšnje olajšanje s postavitvijo v aktivno telesno držo in z rednim ponavljanjem sta se bolečina v hrbtu in napetost v ramah zmanjšali. Ta tečaj je lahko prva stopnička v zavedanju, koliko lahko narediš zase.

TO JE POT SAMO(PO)MOČI IN OSAMOSVAJANJA.

DA, NAUČI ME!

Tečaj prejmeš v paketu s tremi vrednimi bonusi, ki jih podarim

BONUS 1: 

Manj utrujenosti v službi

  • kako vzranano telesno držo sede ali stoje uporabiš za učinkovit mini aktivni odmor med delovnim časom
  • primer kratkega aktivnega odmora s ključnimi podrobnostmi, ki so skoraj vedno izpuščene
  • odgovor na večno vprašanje "Kako naj sedim med delovnim časom?"

TA BONUS PREJMEŠ V TRETJEM TEDNU FB IZZIVA

UTRUJENOST V SLUŽBI

BONUS 2: 

Podaljšaj sproščujoče učinke (samo)masaže

  • Zakaj učinki masaže delujejo le nekaj dni in kako te učinke podaljšam?
  • Napotki in usmeritve za samomasažo
  • Primer: kratka samomasaža za odpiranje prsnega koša in sproščanje vratu

TA BONUS PREJMEŠ V TRETJEM TEDNU FB IZZIVA

BONUS 3: 

Najljubša vadba brez bolečin in z več učinka

  • Kako začneš vključevati aktivno telesno držo pri vajah za moč ali jogi
  • Nabor pogostih vaj pri katerih ti priporočam pazljivost v primeru težav s hrbtenico, vratom in rameni. 

TA BONUS PREJMEŠ V ČETRTEM TEDNU FB IZZIVA

"Leta sem se borila z Isjasom in vsakic po teden ali vec trpela , dokler ni bolecina prenahala. Nato sem spoznala Vanjo in zacela vaditi po njenih navodilih. Isjas se ne pojavi vec pogosto. Enkrat se je pojavil v tako hudi obliki, da celo noc nisem spala. Takoj naslednji dan me je Vanja srejela in napravila manualno terapiji in takoj je bilo boljse. Z njeno vadbo, ki sem jo izvajala tisti dan vsako uro in ostalimi naravnimi metodami sem zvecer ze lahko zaspala.

Ker sama prisegam, na resevanje tezav brez kemije, sem presrecna, da sem zadevo sanirala res popolnoma naravno. In hrati se zavedam, da sem se s tem najrz resila morebitne operacije."

Anja Petrarca, Koper

"Ko se postavim v pravilno telesno držo čutim, da se okoli hrbtenice krepijo mišice, ki me dvigujejo. Kako si rekla? Tornado v sebi. Aja, še to... višja sem"

Marlene, Izola

FB izziv MINUTKA ZA HRBTENICO se začne 7.11.2022

ZGODNJA PONUDBA

27 EUR

je podaljšana do petka 11..11.2022, kasneje 37 EUR

  • Video tečaj Minutke za sproščeno hrbtenico v spletni učilnici - trajni dostop
  • Trije video bonusi
  • Skupinska podpora v obliki 4-tedenskega izziva  FB v skupini Telesna drža in pot iz bolečin
  • Vsebina se bo dodajala tekom izziva
NAROČAM! - spletno plačilo

Prijava na spletni tečaj z nakazilom na TRR. 

S izpolnjenim obrazcem se prijavite na spletni tečaj. Na svoj e-mail prejmete podatke za plačilo.